Alla inlägg den 7 januari 2015

Av mittlivsomkatt - 7 januari 2015 17:55

Nu ska ni få nå gott säger matte och kastar fram ett gäng grytbitar. När jag äntligen fått henne att skära dem i mindre bitar så kommer jag på att jag ändå inte gillar grytbitar. Matte ifrågasätter om jag är en riktig katt eller ej och jag tar då för syns skull några bitar från tallriken med tassen men lägger dem bredvid mig istället för att äta upp dem. Tur är ju att man har Jersey ibland. Hon blinkade till mig och snabbt som ögat kloade hon en köttbit från min hög och åt upp den. Hoppas nu på att jag kan få något annat gott till kvällen istället, även om chansen känns liten :(         

Presentation


Hej! Vi är två Maine Cooner som heter Lego och Jersey. Vi bor på landet där vi får vara ute, det är jättespännande! Vi får höra att vi är mycket vackra, roliga, kärleksfulla och busiga. Många historier finns redan om oss och säkerligen kommer det fler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards